wtorek, 10 listopada 2015

Polędwiczki z indyka przepis

Kochani, chciałabym zaproponować Wam przyjemny, prosty przepis na danie, które praktycznie robi się samo. Smażone polędwiczki z indyka. Polędwiczki umyć, oczyścić i nasmarować emulsją. Odstawić na około godziny.


Po tym czasie smażymy na średnim ogniu przez około minut na ładny złoty kolor, często przewracając. Sznycle z indyka - obiadowa propozycja, jak podać filet z indyka. Na talerzu serwujemy z ulubionymi dodatkami. POLĘDWICZKI Z INDYKA Z JABŁKAMI. Umyte i osuszone polędwiczki z indyka ponacinać (nie do końca, żeby nie przeciąć mięsa) i natrzeć przyprawami.


Jabłka obrać ze skórki i pokroić w półplasterki. Masło klarowane rozgrzać w rondlu zeszklić cebulę pokrojoną w kostkę, a następnie przyrumienić delikatnie polędwiczki z dwóch stron. Pieczone polędwiczki z indyka w panierce z bułki tartej, płatków kukurydzianych i sera Cheddar. Moczone w kwaśnym mleku przed panierowaniem. Zamiast kwaśnego mleka można użyć maślanki, mleka z octem z białego wina lub jogurtu.


Dzięki moczeniu mięso staje się kruche i delikatne. Gulasz z indyka z marchewką i suszonymi pomidorami. Zaloguj się aby zapamiętywać przepisy. Zupa koperkowa z pulpecikami. Ryż smażony z kurczakiem po meksykańsku.


Podałam z ryżem i surówką z białej kapusty. Ja sosu nie zagęszczałam, ale jeśli wolicie można zagęścić łyżeczką mąki pszennej wymieszaną z wodą. Mięso obsmażamy delikatnie na maśle klarowanym, dodajemy szpinak, a następnie śmietanę, przykrywamy i dusimy pod przykryciem na małym ogniu (około minut). Jak robicie polędwiczki wieprzowe. Dodane przez Alga w: Tylko o kuchni.


Osobiście najbardziej smakują mi polędwiczki w sosie z zielonym pieprzem. Przepis na takie właśnie polędwiczki jest bardzo prosty i pozwala w mniej niż godzinę wyczarować pyszne danie. Sposób przygotowania: Myjemy i nacinamy polędwiczki z indyka na całej długości, nie przecinając jednak mięsa na kawałki. Delikatne polędwiczki nabiorą pikantnego aromatu dzięki marynacie z papryki i Przyprawy JARZYNKA WINIARY. Panierka na polędwiczkach będzie delikatnie spulchniona, ponieważ do mąki dodajemy odrobinę Proszku do pieczenia WINIARY.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na polędwiczki z indyka. W czasach gdy ja też kupowałam polędwiczki z kurczaka, mam wrażenie, że jednak częściej wybierałam w pobliskim sklepie polędwiczki z indyka. W każdym razie przepis ten można wykorzystać tak samo dla indyka jak i kurczaka. Zapraszam zatem na marynowane polędwiczki z kurczaka!


Tworzymy ją z pasją dla tych, którzy tak jak my, kochają gotować i piec. Znajdziesz tu moc inspiracji na każdą okazję, stworzysz własną książkę kulinarną, a także poznasz sporo kulinarnych porad i trików. Umyte, osuszone i oczyszczone z błon mięso kroję na plastry grubości ok. Każdy lekko oprószam solą, pieprzem i mąką. Usmażone mięso zdejmuję z patelni, a na nią wrzucam pokrojoną w kostkę cebulę.


Bardzo szybkie wręcz ekspresowe danie. Być może zdjęcia tego nie oddają (zrobione w pośpiechu bo wszyscy byli głodni) ale naprawdę danie prezentuje się baardzo elegancko. Kupiłam w piątek „polędwiczki” z indyka (Paulina daruj, ale ja nigdy nie wiem, jak nazwać te kawałki filetów, więc posługuję się nazwą sklepową) i zastanawiałam się co z nimi zrobić. Szybki przegląd lodówki-znalazłam dwa nieduże pory i postanowiłam je wykorzystać.


Kruche, miękkie mięso, kremowy sos oraz słodko-kwaśne suszone pomidory, które sprawiają, że danie nie jest monotonne w smaku. Na stronie z przepisem kliknijcie na tag suszone pomidory aby znaleźć więcej przepisów z ich wykorzystaniem. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek.


Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Upieczone polędwiczki kroimy w plastry i polewamy sosem żurawinowym. Sos doprawiamy do smaku solą oraz gałką muszkatołową. Delikatne, jasne i soczyste mięso drobiowe, ukryte pod złociście zbrązowioną, chrupiącą panierką serową.


Niesamowicie smaczne kotleciki. Ja jak tylko mam okazję robię je z. Otoczone delikatnymi włóknami nie wymagają jakichś specjalnych obróbek i przygotowań do pieczenia, smażenia czy duszenia. Rozgrzewam olej w garnku z grubym dnem, układam indyka i smażę go z obu stron, do zrumienienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty