niedziela, 8 listopada 2015

Ciasto chmurka moje wypieki

To mój pierwszy wpis, więc korzystając z okazji gratuluję fantastycznego bloga! Już nie raz zachwyciłam moich bliskich wypiekami z Pani przepisów ;) A chmurka to chyba numer jeden, obowiązkowa na wszelkie większe rodzinne imprezy. Tym razem mam pytanie, a nie znalazłam odpowiedzi w komentarzach. W sezonie na truskawki nie można pominąć chmurki ;-). Wspólnie piekliśmy już malinową (hit blogu!), bananową, pora więc na wersję z truskawkami i tym razem - bez pieczenia.


Truskawkowa chmurka to kruchy spód z herbatników, warstwa galaretki z owocami, krem cytrynowo - śmietankowy i mini beziki.

Kiedy życie daje Ci banany. Banany i ananasy przykryte galaretką cytrynową, z pysznym kremem waniliowym i marmurkową bezą czekoladową. To ciasto jest absolutnie doskonałe, słodkość zbilansowana, więc nie za słodkie a idealnie wyważone. Kruchy spó duża ilość malin w malinowej galaretce, kremowa masa śmietankowa i wieńcząca ciasto chrupiąca beza z migdałami.


MALINOWA CHMURKA - IDEALNY PRZEPIS NA CIASTO - przełamana smakiem owoców pyszna beza :) Delikatne, idealne ciasto, które uwodzi smakiem! Jeśli zapomniałeś hasła, prosimy o kontakt drogą elektroniczną. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na malinowa chmurka moje wypieki.


Zaloguj się, żeby skomentować.

Magdalena Rzeźnik do Na słodko. Dodane przez Mateuszw: Tylko o kuchni. Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane.


Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami. Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Ciasto malinowa chmurka Ciasto, które jest dostępne chyba na każdym blogu.


Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Lista przepisów na malinowa chmurka moje wypieki z polskich blogów kulinarnych. Aleex Obserwuj bloga Obserwujesz bloga W mojej kuchni. Waniliowa Chmurka komentarz Tegoroczne lato ma smak ucieranego ciasta z owocami. Malinowa chmurka wg Aleex (TM5) 91.


Piekę je nałogowo, raz z morelami, innym razem z jagodami a ostatnio. Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę.

Nazwa jak najbardziej adekwatna, ponieważ ciasto jest lekkie, a za sprawą masy śmietanowo-serowej i bezy faktycznie przypomina chmurkę. Ciasto Brzoskwiniowa Chmurka – Pyszne, lekkie ciasto z brzoskwiniami na kremie śmietanowym z galaretkami. Powstało ze składników, które akurat miałam w domu.


Całość pyszna, wilgotna, delikatnie cytrynowa. Na jednym kawałku nie można poprzestać. W przygotowaniu nie jest trudne, a smakuje wyśmienicie.


Piękne warstwowe ciasto, nieziemsko dobre, przepis wypatrzyłam u Doroty na blogu Moje wypieki, przepis oryginalny trochę zmieniłam ze względu na brak czasu. Ciasto wyjmujemy z lodówki i wyciskamy nimi blachę. Robię to dłońmi odpowiednio dociskając. Ponownie schładzamy w lodówce przez około minut.


Przed samym pieczeniem nakłuwamy widelcem. Pieczemy w temperaturze ok. C przez około minut do zarumienienia ciasta. Po upieczeniu wyjmujemy studzimy.


Zainspiruj się jednym z tysiąca przepisów na kremowe torty, pyszne ciasta i kruche ciasteczka - piecz z Kasią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty