poniedziałek, 18 września 2017

Karp mrożony przepisy

Karp mrożony przepisy

Karp w galarecie nie nadaje się do mrożenia. Możemy go przechowywać w lodówce przez okres 5-dni. Mrożenie świeżego karpia. Wiele osób zaczyna przygotowania świąteczne znacznie wcześniej.


Dzięki temu unikają pośpiechu i bardziej bezstresowo przechodzą przygotowania. Poza tym świetnie się prezentuje. Karp smażony klasyczny, taki jaki robiła moja mama. Smażony na głębokim tłuszczu, obtoczony w bułce lub mące. W moim domu rodzinnym był klasycznym.


Jakie są wasze doświadczenia z karpiem - czy lepiej kupić świeżego np. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Wigilią, oprawić i przygotować np. W wielu rodzinach przepis na wigilijnego karpia w galarecie przekazywany jest od pokoleń.


Wystarczy się zorientować, gdzie w naszej okolicy znajdują się stawy hodowlane, lub gdzie hodowcy dostarczają świeżo złowione polskie ryby. Dobrze rozgrzać patelnię z olejem (ok. cm), rybę obtoczyć w mące i kłaść na patelnię. Przewrócić na drugą stronę i znów smażyć ok.


Obsmażyć boki po 2-minuty i zdjąć z patelni. Karp jest rybą o charakterystycznym smaku i zapachu, a nieumiejętnie odłowiony lub przygotowany, może „zalatywać” mułem. Czy karpia można zamrozić? Zobacz jak to zrobić i zdecyduj, czy karpia na wigilię nie kupić już teraz - żywe ryby są już w sprzedaży i kosztują około złotych za kilogram. O wyrazistości smażonego karpia decyduje odpowiedni dobór produktów do przygotowania chrupiącej panierki.


Karp mrożony przepisy

Aby była wyjątkowo smaczna, połącz różne rodzaje mąki, np. Bardzo smaczny wyszedł mi karp w taki sposób smażony :) Zostało mi parę kawałków karpia i dałam dzisiaj do zalewy octowej. Miałam też jesiotra pierwszy raz i powiem, że też dobry, ale go inaczej przygotowałam. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Panie Janie mam dylemat, z racji tego,że mam tylko jedną wędzarnie to czy mogę ją używać do wędzenia ryb i wędzenia mięsa,oczywiście oddzielnie.


Słyszałam,że powinny być oddzielne wędzarnie. Przepisy z kategorii ryby mrożone. Płat karpia dobrze umyć.


Usunąć skrzela , sprawdzić czy nie pozostały łuski jeśli tak to dokładnie oskrobać. Odciąć ostrożnie ości przyczepione do kręgosłupa , a drobne powyciągać pęsetą ( ja w każdym razie robię to bardzo dokładnie bo nie znoszę mieć na talerzu kapusty z grzybami i karpia z ościami ). Karp nie musi być tylko i wyłącznie smażony w panierce. Duży karp nie ma tak dużo drobnych ości, jak mały karp. Natomiast bardzo duże okazy zawierają dużo tłuszczu. Jak przechowywać świeżego karpia?


Wypatroszone karpie można przechować w lodówce na najzimniejszej półce przez 2-dni, po tym czasie można je jeszcze przyrządzić. Karp faszerowany grzybami, przepis według Ewy Wachowicz. Tradycyjny karp w galarecie. Karp pieczony po węgiersku ze słoniną, cebulą i papryką. KARP SMAŻONY W ZALEWIE - Karpia, który zostaje Wam z wigilii można zagotować w zalewie.


Karp mrożony przepisy

Tak przygotowany karp jest naprawdę pyszny :). PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone.


Przyznam szczerze, że nie jest to moja ulubiona ryba, na którą czekam z niecierpliwością przez cały rok, jednak są pewne sposoby, aby przyrządzić naprawdę pysznego smażonego karpia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty