środa, 6 września 2017

Papryka marynowana w miodzie

Ułożoną w słoikach paprykę zalewam gorącą zalewą aż do pokrycia wszystkich składników, szczelnie zakręcam. Doprowadzam do zagotowania. Pokrojoną paprykę ułożyć w słoiczkach wraz z przyprawami, zalać przestudzonym wywarem. Papryka konserwowa sprawdzi się do domowej spiżarni.


Asch Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Praktyczna. Każdego roku tradycyjnie w mojej spiżarni gości papryka w różnych postaciach.

Standardowo w occie, jako dodatek do sałatek warzywnych itp. Paprykę myjemy, pozbawiamy pestek, kroimy wzdłuż na 4-kawałków. Tak przygotowaną paprykę ciasno układamy w słoikach.


Mój mąż, ze wszystkich marynat, najbardziej lubi paprykę. A papryka marynowana w zalewie miodowej jest po prostu przepyszna – nie za kwaśna i nie za słodka. Do tego lekko chrupiąca.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Dodane przez stokrosz w: Tylko o kuchni. Jakiś czas temu znalazłam na smakerze przepis na ciasto (mego dzieciństwa) na miodzie z kaszą manną, dodałam go do ulubionych, ale niestety zniknął, chociaż na pewno został dodany.

PAPRYKA MARYNOWANA W SŁOIKACH. Paprykę dokładnie umyłam, oczyściłam z gniazd nasiennych i pokroiłam w ósemki. Dolałam do niej ocet, wsypałam cukier i sól.


Lista przepisów na papryka marynowana w miodzie i musztardzie z polskich blogów kulinarnych. Do każdego słoika wsypałam. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Nie od dzisiaj wiadomo, że papryka marynowana jest najsmaczniejsza, gdy jest delikatnie słodkawa. Nie każdy z nas używa białego cukru i dlatego często zastępujemy go miodem.


Ja paprykę marynowaną słodzę właśnie miodem, przez co jest na pewno zdrowsza, a dla mnie smaczniejsza. Marynowana papryka z miodem i sprytny przepis. Kroimy w szersze paski lub na mniejsze kawałki. Układamy w umytych i wyparzonych słoikach.


Składniki zalewy umieszczamy w garnku, zagotowujemy. Gorącą zalewą zalewamy paprykę poukładaną w słoikach, zakręcamy słoiki. A oto propozycja prostej salatki marynowanej, która da Wam zimą wiele radości. Odstawiamy na około godzinę.


Cebulę kroimy w ćwierćkrążki, solimy i również odstawiamy na godzinę. Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz.

Ku mojemu zaskoczeniu w blogowych czeluściach istnieje luka i to spora. W sezonie chilli jest tania, wygrzana w słońcu i pachnąca. Zimą słoiczek przygotowanej w ten sposób papryki posłuży jako dodatek do obiadu, sałatek czy kanapek. Przygotowanie jest bardzo proste, a dodatki możesz skomponować według własnych. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


O wyszukiwarce przepisów. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na papryka w occie i miodzie. Zalewa wzbogacona prawdziwym miodem. Jak zrobić paprykę marynowaną w miodzie. Możesz ją podawać jako dodatek do dania głównego.


Warzywo na pewno uszlachetni każdy posiłek! WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Cukinia marynowana w miodzie Cukinia marynowana w miodzie ma fajny słodko-kwaśny smak, w zimę wykorzystuję ją na szybko do obiadu.


Ja sterylizuję słoiki w następujący sposób: słoiki bez pokrywek stawiam na środkową półkę w piekarniku, włączając temperaturę 120˚C. Przechowywać w spiżarni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty