piątek, 9 marca 2018

Piernik prosty ale pyszny

Piernik prosty ale pyszny

Pyszny, bardzo prosty przepis na piernik z polewą czekoladową - wychodzi zawsze, więc jeśli. Mam ten przepis od szwagierki, dawno mi go polecała, ale zawsze zrobiłam coś innego. Piernik prosty ale pyszny przepisy, które polubisz. Teraz mogę powiedzieć szkoda.


Ponieważ jest idealny, pyszny i szybko się go robi. Dziękuję Gosia i pozdrawiam. Prosty, szybki i pyszny. W tym roku zdetronizuje chyba w czasie Świąt nasz ulubiony piernik marchewkowy:). Miałam piec lepki piernik z powidłami ale ten mnie pokusił prostotą i szybkością wykonania (co ma znaczenie przed Świętami).


Piszesz, żeby nie trzymać go w lodówce, ile czasu może stać? Bardzo prosty i szybki w przygotowaniu aromatyczny piernik. Z dodatkiem miodu i jogurtu.


Wierzch posypujemy orzechami, które się uprażą i będą wspaniale smakowite. Wypróbowałam różne przepisy na piernik z tej strony, ale ten wyszedł wspaniale, robi się go szybko, jest wilgotny (zasługa powideł - dałam dwa słoiczki i galaretkę brzoskwiniową) i naprawdę smaczny! Zrobiłam i zdegustowałam, w smaku bardzo dobry, ale struktura mi wyszła bardziej zbita i suchawa. Na Twoim zdjęciu widać że jest taki puchaty, mięciutki. Wszystko wg przepisu, dałm masła i oleju pół na pół.


Jaki w ogóle powinien być piernik? Pewnie co kucharka to inne ma zdanie i przepis. U mnie piernik robi sie nie tylko na Boże Narodzenie, ale także w ciągu roku. Za to tylko na święta robi się pierniczki:) Jeśli szukacie inspiracji na inne świąteczne przepisy, zapraszam Was serdecznie do zajrzenia do wpisu z przepisami na świąteczne pierniki, makowca czy pyszny sernik z rosą. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Piernik prosty ale pyszny

Sprawdza się podczas świąt i na codzień. Jedno z lepszych ciast piernikowych, jakie dotychczas piekłam. Niesamowicie delikatne i puszyste. Sposób wykonania nie jest trudny, wszystkie składniki można wymieszać łyżką.


Najprostszy przepis na zakwas. Wystarczy, że macie w domu mąkę żytnią razową a możecie go zrobić w kilka minut. Magdy Gessler (oryginalny przepis tu). Jest naprawdę pyszny, miękki, puszysty, rozpływający się w ustach, a jednocześnie dzięki dodatkowi powideł lekko wilgotny, pachnący korzeniami, aromatyczny, no bajeczny po prostu.


Gorąco polecam ten przepis na pyszny piernik z suszonymi śliwkami. Wbrew pozorom to jest bardzo prosty piernik. Ciasto piernikowe jest pachnące i puszyste.


Dodatek powideł śliwowych lub porzeczkowych oraz cudownego marcepanu sprawia, że jest to wymarzone ciasto na Święta. To także bardzo prosty sposób na świąteczne wypieki – większą ilość ciasta przygotowuje się, łącząc składniki w dużej misce. I to te składniki mają tu ogromne znaczenie – są proste, ale nie oszczędzaj na ich jakości. Przygotowane surowe ciasto dojrzewa przez kilka tygodni w chłodzie. Masę wlać do podłużnej formy wysmarowanej masłem i piec w 1stopniach C około godziny.


Piernik prosty ale pyszny

Wrócę chyba do metalowych, dobrze przewodzących ciepło form tradycyjnych. W sumie piernik wyszedł mi nieco zakalcowaty ale bardzo wilgotny i smaczny. Po upieczeniu (nie przejmowac sie peknięciami, za każdym razem u mnie powstaja) piernik mozna polac polewa czekoladowa lub wcinac z dodatkiem powideł sliwkowych. Polecam, bo jest to ciasto łatwe, szybkie i bardzo smaczne, robi furore w rodzinie i wśrod znajomych.


Babka górnicza prosty piernik donia-jimmy. Przepis na thermomix na dole. Wybierz sobie ze setek przepisów na Pyszny piernik, które będziesz z łatwością i szybko przyrządzać.


Przygotuj sobie składniki i możesz rozpocząć gotowanie Pyszny piernik. Ciesz się z odkrywania nowych pokarmów i dań z najlepszych Pyszny piernik przepisów z Polski i ze świata. Pomyślicie, że to piernik jak wiele innych, ale ja mam do niego szczególny stosunek, ponieważ przepis dostałam od swojej ulubionej cioci i wykorzystuję go przy tak sympatycznych okazjach jak np. Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych!


Ja sypię ich bardzo dużo i łyżeczką je zanurzam w cieście. Ja go piekę przeważnie z podwójnej porcji w. Kiedy go piekę w kuchni pachnie już świętami, ale nie ukrywam, że na Wigilię robię jeszcze inny, bardziej kojarzący mi się z tym świętem piernik. Ten -szybki, prosty i bardzo smaczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty