piątek, 23 stycznia 2015

Krem do tiramisu przepis

Prawdziwy, oryginalny i najlepszy przepis! Całość posypana jest kakao i podawana po schłodzeniu. Warstwy biszkoptów można posypać dodatkowo startą gorzką czekoladą. Krem tiramisu Krem tiramisu.


Pyszne, kremowe, włoskie tiramisu!

Włoszki oczywiście #128521; , bo to właśnie ona uczyła mnie odpowiednio przygotować ten smaczny, włoski deser. To mój własny przepis, sprawdzony, będący kompilacją kilku przepisów, zgodnie z poradami znajomych, rodowitych Włoszek, które miałam okazję przepytać w temacie, czasem nawet na migi :) To również przepis zbierający wszystkie zasady przygotowania oryginalnego. Włoski deser tiramisu w podstawowej, klasycznej odsłonie. Biszkopt gotowy, rzucony jak należy! Przygotowywałam tiramisu wiele razy z różnych przepisów i nigdy nie miałam takiej porażki.


Dla mnie to tylko zmarnowane składniki, dodam że koszt takiej przyjemności to ok. Optymalną wilgotność zachowasz, kiedy zamiast maczania biszkoptu w kawie będziesz polewać go małymi porcjami za pomocą łyżeczki.

Dzięki temu zyskasz pewność, że ciasto nie rozpadnie się podczas późniejszych etapów jego przygotowania. Nazwa tiramisu w wolnym tłumaczeniu oznacza „podnieś mnie na duchu”. Jego nazwa oznacza popraw mi humor i nie ma w tym przesady, ponieważ według nas jest to jeden najlepszych deserów i zawsze po jego zjedzeniu na naszych twarzach pojawia się szeroki uśmiech. Składa się z naprzemiennie ułożonych warstw biszkoptu. Zaczęłyśmy od poszukiwania deseru idealnego.


Tiramisu to tradycyjny i najpopularniejszy włoski deser. Myślałyśmy, że od razu znajdziemy dobry przepis na tiramisu. Do żółtek dodać cukier i ubijać mikserem przez około - minut aż cukier się rozpuści, masa się ociepli i stanie się jasna oraz puszysta. Wówczas zdjąć miskę z pary, odstawić na blat i ubijać masę jeszcze przez około - minut na puszysty krem.


W drugiej misce rozmiksować serek mascarpone (przez około pół minuty). Przepis na tiramisu jest bardzo prosty, dlatego chętnie przygotowujemy go dla gości. Doradzamy wam, jak przygotować tiramisu bez jajek. Sprawdziłam w weekend ten przepis.


Skoro Ania mówi, że można dodać pianę z białek to dodałam. Nie daje się pokroić, trzeba jeść ze wspólnego gara. Tak można w gronie bardzo bliskich osób ale nie w gronie znajomych (lub nieznajomych).

Przykryj biszkopty kremem, następnie kolejną warstwę biszkoptów i znowu krem. Wierzch wykończ posypując kakao. Desery Przepis na: Tiramisu. Przykryj formę folią spożywczą i wstaw do lodówki przynajmniej na kilka godzin- masa musi dobrze stężeć.


Klasyczny przepis na włoski deser tiramisu. Zupy przepis na zupę krem z dyni. Delikatny, mocno kawowy z alkoholową nutą. Idealny do popołudniowej kawki. U mnie w wersji bez surowych jajek.


Po przepis na klasyczne tiramisu zapraszam tutaj. Tort tiramisu to przepyszny, podzielny i dostojny tort. Trzy blaty waniliowego biszkoptu, nasączone kawą i przełożone pysznym, rozpływającym się w ustach kremem tiramisu – tworzą wyjątkowy smak, którego dopełnieniem jest – opruszona kakao – bita śmietana. Tort jest pysznie wilgotny i wyjątkowo syty.


Jest elegancką formą pysznego, włoskiego deseru tiramisu. Oryginalny krem do włoskiego tiramisu bazuje przede wszystkim na surowych żółtkach i serku mascarpone. Ja urozmaiciłam troszeczkę przepis dodając bitą śmietanę, która nadała lekkości i puszystości.


Nie mogę się nadziwić prostocie kuchni włoskiej, a zarazem pomysłowości w łączeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty