środa, 21 stycznia 2015

Pierniczki pulchne i miękkie

Bożonarodzeniowych przepisów. Dziś przepis na pierniczki znaleziony na forum cincin. Ciastka robi się w ekspresowym tempie, a w piekarniku za sprawą drożdży rosną jak oszalałe! W czym przechowywać pierniczki?


Dodane przez ewulkaw: Tylko o kuchni. Pyszne pierniczki pulchne trochę, jak toruńskie, miękkie w środku.

Lekko twardnieją, ale są inne od tych klasycznych pierniczków, jakie wiesza się na choinkę. Miękkie, pulchne mini-pierniki, pachnące przyprawą korzenną i… świętami. Sprawdzą się jako ozdoba stołu, ciastka na kiermasz lub bardziej klasycznie: na talerzu czy paterze z ciastami podczas rodzinnych uroczystości czy świąt. Piec jedną blachę po drugiej (wychodzi ok. blach) w nagrzanym piekarniku ok. Pierniczki po upieczeniu są jasne, pulchne i miękkie).


Razem z mamą pr Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kuchenne wzloty i upadki młodej mężatki. Czuć wyraźnie w powietrzu atmosferę świąt.


Ja mam na nią czas dopiero teraz ale to w zupełności wystarczy.

Moje pierniczki miękną w 5dni więc w sam raz zdążą na święta. Jeżeli jeszcze nie wypatrzyliście przepisu to bardzo Wam polecam te dwa. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pierniczki jak z kopernika – miękkie i pulchne.


PUSZYSTE I MIĘKKIE PIERNIKI Przepis warty do przetestowania, pierniczki wychodzą puchate, a co najważniejsze zaraz po upieczeniu są miękkie. Przepis doskonale sprawdzi się dla osób, które spóźniły się z pieczeniem klasycznych pierniczków, które muszą poleżeć, aby zmiękły. Idealnie spiszą się na zbliżające się wielkimi krokami święta Bożego Narodzenia. Strasznie się ociągałam z zamieszczeniem tego przepisu bo wciąż coś stawało mi na drodze do celu. Ten przepis jest dla Was!


Ale to żaden problem bowiem pierniczki są mięciutkie i można przygotować je nawet kilka dni przed sama wigilią. Upieczone pierniczki studzimy i zajadamy, bądź lukrujemy. Stopień trudności Bardzo łatwy Składniki: szklanki mąki pszennej tortowej. Pierniki bardzo dobre pulchne, miękkie, pachnące - polecam polane gorzką czekoladą z posypką kolorową szybko znikają. Piekę właśnie w tym momecie, cieszę sie ze znalazlam szybki i tani przepis na miękkie piernczki.


Czas przedświąteczny to gorączka zakupów , prezentow i wypieków. Zycze szczęśliwych i zdrowych Świąt! U mnie zadecydowało to, że bardzo zasmakowały rodzince. Te grubsze są pulchniutkie i miękkie, tata uwielbia zajadać się nimi wraz z mlekiem.


Rozpływają się w ustach. Mimo kilku etapów robienia są naprawdę szybkie do zrobienia.

Disney, Star Wars, Marvel, softshell z. Jeśli jeszcze nie upiekliście pierniczków to nic nie szkodzi, bo dziś w Weekendowej Cukierence przedstawiam Wam przepis na pierniczki, które są od razu miękkie i nie muszą leżakować. To miękkie pierniczki dla niecierpliwych, zabieganych, mających wiele do zrobienia, zupełnie nie wymagające żadnych umiejętności kulinarnych. Należy zmieszać składniki i wyłożyć porcjami wielkości orzechów laskowych na blaszkę.


Trzymać w piekarniku krótko, spieczone twardnieją, choć kiedy poleje się je lukrem i poleżą. Co do masy karmelowej to ja miód z połową cukru gotowałam kilka minut i jak wlałam karmel to było gęste a margaryna pływała po wierzchu,jak dolałam wody to wmieszałam. Po wystudzeniu karmel był gęsty,ale mąki dosypałam tylko łyżki. Te pierniczki sa miękkie.


Zostaną takie gdy będą przechowywane w szczelnym pudełku. Witam Kochani Karnawał w pełni, więc dziś coś w tym klimacie. Coś pulchnego, słodkiego :) Chcę Wam przedstawić. Przepis na pierniczki świąteczne, miękkie i bardzo szybkie, bez leżakowania dostałam w ubiegłym roku od jednej z czytelniczek, (Małgosiu pozdrawiam).


Przepis z bloga Kuchnia – Pasja Smaku. Marzą Wam się pulchne pierniczki, cudownie miękkie i od razu gotowe do jedzenia? Pulchne, wyrośnięte pierniczki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty