piątek, 23 stycznia 2015

Moje wypieki malinowa chmurka

Kruchy spó duża ilość malin w malinowej galaretce, kremowa masa śmietankowa i wieńcząca ciasto chrupiąca beza z migdałami. Każda pora roku jest dobra na wspaniały i puszysty sernik do. Idealny sernik pistacjowy na zimno.


Na tapecie dzisiaj u mnie była jeszcze jedna bardzo podobna. Prosty przepis na rozpoczęcie roku szkolnego :).

Kruche i delikatne ciasto z agrestem. W sezonie na truskawki nie można pominąć chmurki ;-). Wspólnie piekliśmy już malinową (hit blogu!), bananową, pora więc na wersję z truskawkami i tym razem - bez pieczenia.


Truskawkowa chmurka to kruchy spód z herbatników, warstwa galaretki z owocami. Jednym słowem – uzależnia! Uznaliśmy je za jedne z najlepszych ciast na świecie!


Ciasto wprost rozpływa się w ustach.

Malinowa chmurka, przepis z kategorii Słodkie wypieki. Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Kawałek nieba na wyciągnięcie ręki. To wspaniałe ciasto na kruchym spodzie, wypełnione malinami, których kwaśny smak przełamuje delikatny, rozkosznie słodki krem oraz chrupiąca beza migdałowa. Lekki, jak chmurka wypiek przygotowywany jest tylko z naturalnych i ekologicznych składników.


Podając swoje dane wyrażam zgodę na utworzenie spersonalizowanego profilu użytkownika, aby Lidl mógł kierować lepiej dostosowane do moich zainteresowań niektóre reklamy w formie newslettera oraz ulepszać strony internetowe. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, np. Wszystkie publikowane przeze mnie teksty, przepisy i zdjęcia są moją własnością i są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bez mojej pisemnej zgody jest zabronione.


Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Zaloguj się, żeby skomentować Podobne inspiracje Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na malinowa chmurka moje wypieki. Witam wszystkich po długiej nieobecności.


Przygotowanie kruchego ciasta: Mąkę pszenną łączymy z cukrem pudrem, proszkiem do pieczenia, masłem, ekstraktem z wanilii oraz żółtkami. Tak przygotowane ciasto owijamy. Składa się z wspaniale współgrających ze.

Spód to ciasto kruche, druga warstwa to maliny, trzecia bita śmietana z serkiem mascarpone i czwarta – delikatna, chrupiąca beza z przypieczonymi płatkami migdałów na wierzchu. Pewnego razu wpadła do mnie siostra i mówi, że jadła na imieninach u koleżanki malinową chmurkę i opowiada jakie to wspaniałe ciasto hehe. Ja robiłam go dopiero pierwszy raz i muszę przyznać, że smakuje super #128578; Co prawda trzeba się przy nim napracować i spędzić kilka godzin w kuchni, ale warto! Z pozoru skomplikowane, ale to tylko kwestia dobrej organizacji pracy. Cieniutka warstwa kruchego ciasta, spora warstwa galaretki z owocami, puszysty krem i jakby tego było mało na wierzchu chrupiąca beza z migdałami.


Połączenie wielu pysznych smaków w jednym cieście. Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę. Po tym czasie rozwałkować i wyłożyć na blachę o wym. Nakłuć widelcem i piec ok. Zaczęło się od tego, że maliny to moje ulubione owoce, więc gdy tylko trafiłam na nie w warzywniaku już wiedziałam, że powstanie z nich coś pysznego!


KOLORgotowania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga kolorgotowania. W tą pochmurną niedziele przygotowałam deser z malinami i kremu budyniowym. Jest lekki jak malinowa chmurka! Delikatny, malinowy i delikatnie słodki.


Słyszałam o tym cieście już chyba ze dwa lata temu, ale jakoś nie było mi po drodze, by je wykonać. W końcu się zmobilizowałam, gdyż świeże maliny się kończą i postanowiłam to wykorzystać. This feature is not available right now.


Po prostu przepyszne kruche ciasto z dużą ilością jagód zatopionych w orzeźwiającej cytrynowej galaretce z pysznym waniliowym kremem i chrupiącą słodką bezą. Jest takie wyśmienite, że nie da się mu oprzeć. Dodać czubatą łyżkę mąki ziemniaczanej (lub nieco więcej – tak by uzyskać gęstą frużelinę malinową).


Powstało ze składników, które akurat miałam w domu. Na jednym kawałku nie można poprzestać. Całość pyszna, wilgotna, delikatnie cytrynowa. W przygotowaniu nie jest trudne, a smakuje wyśmienicie. Mimo, że w składzie ciasta znajduje się słodka beza, całość nie jest przesłodzona, gdyż słodycz równoważy kwaskowata galaretka z malinami.


Wbrew pozorom wykonanie ciasta nie jest trudne, a z moimi instrukcjami wyjdzie ono każdemu- gwarantuję. Twoje wypieki będą znikać ze stołu w… Ciasta. Moi goście oszaleli z zachwytu, kiedy spróbowali tej szarlotki z kefirem. Szarlotka na mleku to hitowy przepis w mojej rodzinie. Przenikające się w nim warstwy kruchego ciasta, owocowej galaretki, śmietankowo-waniliowego kremu oraz migdałowej bezy zadowolą każdego amatora słodkości.


Pomimo trwającego już sezonu na bardziej jesienne owoce postanowiłam wykorzystać rosnące jeszcze w naszym ogrodzie ostatnie późne maliny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty