piątek, 3 listopada 2017

Faworki bez spirytusu i octu

Lista przepisów na faworki bez spirytusu i octu z polskich blogów kulinarnych. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Tanie i łatwe do wykonania faworki, proponuję od razu robić z podwójnej porcji składników.


Przetwory Fasolka szparagowa na zimę – bez octu. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!

Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Przepisy na spirytusu i octu w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej 1idealnych przepisów na spirytusu i octu. Jeśli szukasz przepisu na lekkie chruściki koniecznie wypróbuj mój sposób: 7ml mąki tortowej, żółtek , 2ml śmietany , ml spirytusu lub octu, szczyptę soli, aromat.


Niniejszym oświadczam, że faworki bez spirytusu udają się, są kruche i smakują dokladnie tak samo jak te ze spirytusem. Zamiast spirytusu dodałam podwójną ilość octu spirytusowego. Domyślam się, że to piwo również rozwiązuje problem spirytusu i octu?

Wygląda ciekawie i trzeba wypróbować. Choć to właśnie alkohol sprawia, że chrusty są (tak jak na chrust przystało) chrupkie i delikatne, a tłuszcz w nie nie wsiąka jak szalony, to jednak jest sposób na to, by wyeliminować spirytus z przepisu na faworki i zastąpić go… octem. Z tego przepisu wychodzą bardzo chrupiące.


Przepis na pączki serowe, ale bez drożdży, spirytusu i octu. Nie da się ukryć, że uwielbiam pączki serowe. Bałam się, że nie wyjdą. Wczoraj robiłam je po raz pierwszy. Zaloguj się lub zarejestruj.


Zastosowalam metode z mieleniem ciasta przez maszynke i wyszly piekne banki powietrza :) Niechcacy znalazlam szybka metode na umycie maszynki - zimna woda, ciasto sie nie ciagnie tylko ladnie odchodzi. Czy możliwe jest zrobienie faworków bez śmietany oraz zastąpienie spirytusu whisky ( niestety tylko takim alkoholem dysponuję)? Z braku spirytusu i octu wysokoprocentowego, robilam na rumie.


Może ktoś mi powie czy to. Moje faworki bez spirytusu robi się również bez śmietany. Smakują więc podobnie do ciasta ptysiowego. Takie chruściki gorąco polecam dzieciom.

Są to faworki na bazie jajek. Ponieważ nie piją dużo oleju, nie ma potrzeby dodawania do nich spirytusu, czy octu. Nie są też bardzo kaloryczne. Przepisy na faworki bez spirytusu w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej 2idealnych przepisów na faworki bez spirytusu. Najlepszy, bo sprawdzony, jest ten od mamy czy babci.


Jeśli jednak takiego nie masz, a chcesz zaserwować swoim bliskim chrusty, sprawdź, jak je przygotować. Mama na pełnych obrotach. Ciasto na faworki to mąka, żółtka, niewiele tłuszczu i cukru oraz trochę spirytusu lub 6-proc. Chrusty idealnie nadają się na przekąskę. Zagniecione ciasto tłuczone jest wałkiem, i schłodzone.


Rzeczywiście czasochłonny ale efekt końcowy rekompensuje wszystko. Wygladaja jak dmuchane materace. Ja dodalam łyżkę octu bo niestety nie mam spirytusu. Czy w faworkach nie będzie się wyczuwać posmaku lub zapachu tego octu?


Na początku trochę ciężko zagnieść ciasto ale podczas wyrabiania składniki w końcu łączą się w całość. Czy w cieście na faworki spirytus można zastąpić octem? Trzy duże talerze starczy na dwa dni,bo moje dzieciaki a nawet mój mąż pożerają na jeden dzień a reszta musiałam chomikować na drugi dzień.


Faworki – przepis na tradycyjny chrust. A ja całe jajka,kg mąki,1kieliszek spirytusu albo octu,4łyżki śmietany i olej do smażenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty