piątek, 24 listopada 2017

Makowiec z gotowego ciasta kruchego

Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Trochę pracy trzeba włożyć ,ale smak wynagradza wszystko. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko.


Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Zawijak z makiem (Zawijany makowiec w kruche ciasto) Szukałam w internecie przepisu na zawijak z makiem, ale nie znalazłam takiego jak ten który piekła Moja Babcia. Większość przepisów na tę roladę opiera się na drożdżowym lub krucho-drożdżowym cieście, a zawijak Babci przygot owuje się z półkruchego ciasta.

Taki oryginalny tort może zrobić każdy ! W krótką chwile mamy tort który możemy udekorować jak tylko dusza zapragnie. Dodane przez Crimsoned w: Tylko o kuchni. Mam gotowe kruche ciasto, lecz nie wiem co z nim zrobić. Otóż wziełam się za pieczenie spodu (z podwojonej ilosci skladnikow) w trakcie pieczenia masło oddzielilo sie od ciasta i zaczelo się gotowac, w ciescie porobily sie dziury i wgl wszystko na marne.


Zapomniałam jeszcze :na tą pianę zetrzeć schłodzoną część ciasta kruchego. Przepyszny makowiec z budyniową pianką na cieście kruchym oprószony cukrem pudrem. Ciasto zostało zjedzone w ciągu dnia i chyba każdy kto próbował, żałował że nie ma więcej.

Zainspirowana zostałam przepisem z Moich Wypieków, zmieniłam go po swojemu i wyszło doskonałe. Makowce na różnych rodzajach ciasta. Na kruchym cieście – podawany w formie krajanki lub kruchego placka. Ciasto jest przygotowywane na bazie masła lub margaryny z dodatkiem śmietany. Na biszkopcie – wykonywany w formie rolady lub jako krajanki.


Jest puszysty, wykonany najczęściej z przepisu na puszysty biszkopt z dodatkiem masy. Zastanawiając się nad przygotowaniem któregoś z nich można kierować się kilkoma względami. Przede wszystkim smakiem i wyglądem, ale często decydująca bywa łatwość oraz szybkość wykonania. Na pewno najprostsze do zrobienia są makowce z gotowej masy na spodzie z kruchego ciasta, herbatników czy biszkoptów. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców.


Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). Białka, które zostały nam z przygotowań ciasta, ubić na sztywną masę i dodać do masy makowej. TU znajdziecie drugi przepis na makowiec krucho - drożdżowy :) Oba są pyszne :) A TUTAJ jest przepis na masę makową, robioną z gotowego maku mielonego. Szybka i bardzo smaczna! Lista przepisów na gotowe ciasto kruche z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Ja użyłam gotowej masy makowej, którą.

Przepis na szybki makowiec na kruchym cieście. Gotowe masy makowe w puszkach są dla mnie zbyt słodkie, a ilość maku w porównaniu do objętości jest bardzo mała (mniej niż ). Kruche ciasto: 1gram mąki pszennej tortowej gram mąki. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Skarbnica smaków. Nadaje się do dłuższego przechowywania, zatem można przygotować go z wyprzedzeniem. Ciasto idealne również dla tych, którzy obawiają się ciasta drożdżowego.


Jest łatwiejsze, mniej pracochłonne, a największy atut - jeszcze smaczniejsze. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Masło wrobiło się bardzo szybko, z wyrobieniem ciasta nie było problemów, a robiłam wszystko ręcznie. Po upieczeniu kawałeczek odkroiłam, bo już się nie mogłam doczekać i muszę powiedzieć, że w smaku petarda.


Masa makowa pyszna, nie odstaje od ciasta. Najlepszy makowiec na świecie. Bardzo dziękuję za przepis i inspiracje.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Ta wersja będzie też o wiele bardziej przyjazna smakoszom, którzy nad rozgryzanie ciasta przedkładają delektowanie się masą. Tradycyjny, zawijany makowiec z ciasta krucho-drożdżowego z gotową masą makową.


Ciasto: Masło posiekać z mąką, dodać drożdże rozpuszczone w śmietanie, cukier puder, sól, jajk Zobacz więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty