poniedziałek, 6 listopada 2017

Szybkie ciasto biszkoptowe

Wszystko ubijamy na małych obrotach. Przepis znalazłam kiedyś na Mniammniam. Wami tym moim znaleziskiem. Kategoria ciasta biszkoptowe. Znajdziesz tu najlepsze przepisy na przeróżne biszkoptowe ciasta (na tradycyjnym jasnym biszkopcie, na ciemnyz kakao i czekoladowym oraz na orzechowym, czy migdałowym) przełożone przeróżnymi kremami (z bitą śmietaną, mascarpone, z makiem, czy z kokosem), sezonowymi owocami (truskawkami, malinami, śliwkami, czy jabłkami) i.

Znam wiele przepisów na szarlotki i wiele z nich wypróbowałam, ale ta dosyć szybka i łatwa w wykonaniu szarlotka jest najlepsza pod każdy. Uniwersalne ciasto biszkoptowe do przeróżnych owoców. Biszkopt z owocami i kruszonką. Latem do świeżych malin, borówek, czy jabłek.


A zimą do owoców mrożonych (truskawek, jagó malin) lub owoców z syropu. To ciasto dla dzieci i dorosłych. Stary i sprawdzony przepis, na lekkie ciasto biszkoptowe z letnimi owocami.

Na początku ubijam jajka z cukrem na puszysty krem, następnie dodaję resztę produktów i wszystko mieszam. Małe, szybkie co nieco ;) Idealne na zaspokojenie dziecięcej chęci na coś pysznego lub dla niespodziewanych gości. Ciasto bardzo dobrze się przechowuje, nie wysycha. Mam zaszczyt przedstawić sprawdzony przepis na ciasto biszkoptowe z owocami.


Takie ciasto można upiec z prawie każdym owocem na przykład z. Przygotowanie dania szybkie ciastko biszkoptowe z jabłkami A więc szybko: mikserem ucieram całe jajka z cukrem na puchatą masę, aż stanie się biała całkiem i zwiększy swoją objętość razy w stosunku do pierwotnej (nie można podczas ubijania dodać cukru z prawdziwą wanilią, bo się jajka nie ubiją!). Trudno je zepsuć, smakują tak samo dobrze dzień po pieczeniu. Choć u mnie znikają zazwyczaj tego samego dnia, jeszcze ciepłe.


Można użyć dowolnych owoców. Wilgotne, puszyste, miękkie ciasto z owocami. W sam raz do popołudniowej kawy, na piknik lub jako deser. Szybkie i łatwe do przygotowania. Ciasto lekkie, puchowe, wręcz biszkoptowe, do którego pasują każde owoce: zarówno świeże jak i mrożone.


Robiłam je wielokrotnie w przeszłości, czasem dzieliłam ciasto na pół i do jednej części dodawałam kakao - dla urozmaicenia. Trzymałam się przepisu i wszystko wyszło.

Puszysty, pachnący, rozpływający się w ustach biszkopt pozwala też tworzyć efektowne i wyśmienite torty na różne okazje. Jestem facetem i od lat robię tylko to ciasto. Nie wiem czy istnieją lepsze ciasta, ale jest ono tak niewiarygodnie świetne, że nie potrzebuję lepszego.


Proste, szybkie i smaczne. Czego więcej oczekiwać od ciasta ze śliwkami? Tym razem bez spektakularnych warstw, ale to właśnie takie proste ciasta najlepiej podkreślają smak słodkich, aromatycznych, oprószonych cynamonem śliwek. Panuje sezon na ciasta owocowe i takie właśnie przygotowałam. Lekkie,słodkawe ciasto i kwaskowe owoce,idealne ciasto do popołudniowej kawy.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Składniki (na formę x cm): Zobacz więcej. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na szybkie proste ciasto na niedzielę. CIASTO BISZKOPTOWE – NAJLEPSZE PRZEPISY.


Często mamy ochotę na pyszne ciasta, ale nie mamy za dużo czasu na ich przygotowanie. Przy odrobinie wprawy możemy. Wersja z jabłkami idealnie nadaje się dla dzieci (można wtedy zmniejszyć ilość cukru), ale można to ciasto przygotować. Ciasto przełożyć do natłuszczonej i oprószonej mąką blaszki, ja piekłam na blaszce 22cm. Na wierzchu ułożyć owoce i lekko docisnąć do ciasta, posypać po wierzchu brązowym cukrem.


Ciasta ucierana a ponadto babki, zwykłe, cytrynowe i te marmurkowe – moje ulubione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty