poniedziałek, 23 marca 2015

Ciasto malinowa chmurka moje wypieki

Kruchy spó duża ilość malin w malinowej galaretce, kremowa masa śmietankowa i wieńcząca ciasto chrupiąca beza z migdałami. Jest niezwykle pyszne, delikatne i rozpływające się w ustach. Jednym słowem – uzależnia!


Uznaliśmy je za jedne z najlepszych ciast na świecie! Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Malinowa chmurka, przepis z kategorii Słodkie wypieki.

Delikatne, kruche, z pianką i galaretką, rozpływa się w ustach. Zimą uda się też z mrożonymi. Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Ciasto wprost rozpływa się w ustach. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla.


Wegańskie wypieki wcale nie muszą być trudne! Zobacz, jak to robi Kinga Paruzel, i. Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę. Nazwa jak najbardziej adekwatna, ponieważ ciasto jest lekkie, a za sprawą masy śmietanowo-serowej i bezy faktycznie przypomina chmurkę.

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na malinowa chmurka moje wypieki. Z pozoru skomplikowane, ale to tylko kwestia dobrej organizacji pracy. Cieniutka warstwa kruchego ciasta, spora warstwa galaretki z owocami, puszysty krem i jakby tego było mało na wierzchu chrupiąca beza z migdałami.


Spód to ciasto kruche, druga warstwa to maliny, trzecia bita śmietana z serkiem mascarpone i czwarta – delikatna, chrupiąca beza z przypieczonymi płatkami migdałów na wierzchu. Przygotowanie kruchego ciasta: Mąkę pszenną łączymy z cukrem pudrem, proszkiem do pieczenia, masłem, ekstraktem z wanilii oraz żółtkami. Tak przygotowane ciasto owijamy.


This feature is not available right now. Po tym czasie rozwałkować i wyłożyć na blachę o wym. Nakłuć widelcem i piec ok. Zaloguj się, żeby skomentować. Magdalena Rzeźnik do Na słodko.


Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Ja robiłam go dopiero pierwszy raz i muszę przyznać, że smakuje super #128578; Co prawda trzeba się przy nim napracować i spędzić kilka godzin w kuchni, ale warto! Kalkulator kalorii - sprawdź ile kalorii zawierają twoje posiłki. Tabele kalorii, wartości odżywcze, kalorie produktów, kcal, białko, węglowodany, tłuszcz, tabela kalorii. Zaczęło się od tego, że maliny to moje ulubione owoce, więc gdy tylko trafiłam na nie w warzywniaku już wiedziałam, że powstanie z nich coś pysznego!


Truskawkowa chmurka to idealny wypiek nie tylko na niedziele, lecz również na święta, urodziny czy inne uroczystości rodzinne. Ewa Wachowicz robi też ciasto malinowa chmurka na spodzie biszkoptowym.

Wówczas najlepiej jest jednak upiec cieńszy podkła aby deser nie stał się suchy, wysoki i trudny do zjedzenia. Poza tym cukiernicy zachwalają również ciasto malinowa chmurka, przygotowane na herbatnikach, co jest zdecydowanie szybszą wersją tego deseru. Moje kruche ciasto nie leżakowało w lodówce tylko od razu trafiło do piekarnika, zmianie uległy tez proporcje kremu.


Słyszałam o tym cieście już chyba ze dwa lata temu, ale jakoś nie było mi po drodze, by je wykonać. W końcu się zmobilizowałam, gdyż świeże maliny się kończą i postanowiłam to wykorzystać. Powstało ze składników, które akurat miałam w domu. Na jednym kawałku nie można poprzestać. Całość pyszna, wilgotna, delikatnie cytrynowa.


W przygotowaniu nie jest trudne, a smakuje wyśmienicie. Twoje wypieki będą znikać ze stołu w… Ciasta. Moi goście oszaleli z zachwytu, kiedy spróbowali tej szarlotki z kefirem.


Szarlotka na mleku to hitowy przepis w mojej rodzinie. Wspaniałe ciasto, krucha beza, pyszny krem, kruchy spód i owoce zatopione w galaretce. Spokojnie mogę powtórzyć po koledze, że to najlepsze ciasto na świecie!


Moja malinowa chmurka jest bardzo podobna. Również pojawi się na moim blogu. Mini muffiny dyniowe w cynamonowym cukrze tydzień. Przenikające się w nim warstwy kruchego ciasta, owocowej galaretki, śmietankowo-waniliowego kremu oraz migdałowej bezy zadowolą każdego amatora słodkości.


Pomimo trwającego już sezonu na bardziej jesienne owoce postanowiłam wykorzystać rosnące jeszcze w naszym ogrodzie ostatnie późne maliny. Pewnego razu wpadła do mnie siostra i mówi, że jadła na imieninach u koleżanki malinową chmurkę i opowiada jakie to wspaniałe ciasto hehe. Wypiek ten znakomicie nadaje się na wszelkie okazje takie jak imprezy okolicznościowe czy też rodzinne spotkania. Zagniatamy wszystkie składniki na jednolitą masę.


Kawałek nieba na wyciągnięcie ręki. To wspaniałe ciasto na kruchym spodzie, wypełnione malinami, których kwaśny smak przełamuje delikatny, rozkosznie słodki krem oraz chrupiąca beza migdałowa. Lekki, jak chmurka wypiek przygotowywany jest tylko z naturalnych i ekologicznych składników. Piec około minut w piekarniku nagrzanym wcześniej do 1stopni. Maliny wrzucić do garnka razem z cukrem.


Pogotować chwilę aż maliny puszczą sok i rozpadną się. Galaretki wymieszać w gorącej wodzie i dodać do malin. Uproszczony przepis na mityczne ciasto malinowa chmurka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty