czwartek, 24 sierpnia 2017

Chrupiąca papryka konserwowa

Doskonała jako dodatek do sałatek, kanapek, czy gotowanych lub pieczonych kiełbasek. Przygotowanie jest bardzo proste, a dodatki możesz skomponować według własnych upodobań smakowych. Do swoich słoiczków dorzucam – cebulę, liść laurowy, ziele angielskie i pieprz.


Chrupiąca papryka konserwowa

Dzięki dodatkom nabiera wyjątkowego smaku i aromatu. Chrupiąca papryka konserwowa ! Zapisz przepis w ulubionych. Nie modyfikowałam go, wykorzystuję wszystkie przyprawy i zachowuję proporcje w każdym szczególe.


Przepis ostatnio zapisali. Dodatek miodu do marynaty sprawia, że papryka jest niesamowicie smaczna, słodka, chrupiąca, po prostu idealna. Arcydzieło mojej przyszywanej Babci Ninki:) Podaję jej przepis i na zdjęciu jest jej papryka:) Moja będzie się dopiero robić:) min średnie przystępne. Następnym przetworem, który wzbogaca moją spiżarnię jest papryka konserwowa.


Chrupiąca papryka konserwowa

Po prostu musisz spróbować! Prezentują się i smakują całkiem nieźle ;) Składniki na zalewę (około słoików): szklanka. Można to uzależnić od tego, czy lubimy kiedy papryka jest lekko twardawa i chrupiąca - wtedy minut od wrzucenia na wrzątek, czy wolimy bardziej miękką - wtedy minut od zagotowania.


Najbardziej lubię taką pół na pół. Wrzucam paprykę na wrzątek i trzymam ją w nim do momentu ponownego zagotowania - zwykle tyle wystarczy. Składniki ( na ok. słoików o pojemności litra ) papryka czerwona, lub kolorowa kg. Najlepsza wg mnie papryka konserwowa- nie jest zbyt kwasna, nie jest zbyt slodka, i przede wszystkim- nie jest miekka.


Durszlak - pieczona papryka konserwowa. SKŁADNIKI: szkl woda, kg papryki kolorowej. Sól, ziarenek ziele angielskie, opak gorczyca, łyżka na słoik olej, liść na słoik liść laurowy. PAPRYKA KONSERWOWA - pyszna, domowa papryka konserwowa :) PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania.


Najczęściej przygotowuję ją z dodatkiem miodu, jednak w tym roku znalazłam przepis na tradycyjną paprykę konserwową. Wiele pozytywnych komentarzy skusiło mnie do przygotowania papryki z. Jeśli macie jeszcze wolne słoiki i lubicie paprykę polecam gorąco ten przepis. Inspiracje Zainspiruj się. WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


Wodę, cukier, sól i miód zagotować, wlać ocet, zagotować ponownie. Do słoików włożyć czosnek, ziele angielskie i gorczycę. Musicie wiedzieć, że mój tata był wysokiej klasy „francuskim pieskiem”, jeśli chodzi o jakość i smak papryki konserwowej. Moja papryka konserwowa jest jednocześnie słodka i ostra, delikatna i wyrazista, miękka, ale chrupiąca.


Popularnym sposobem przechowania kolorowych strąków na zimowe wieczory jest marynowanie jej. Zalewa octowa może być mocniejsza (szklanka octu na cztery szklanki wody) lub bardziej delikatna (szklanka octu na pięć szklanek wody). Do wyparzonych słoików wrzucamy warzywa i przyprawy, które. Ta sałatka jest idealną propozycją na zbliżającego się Sylwestra. Bardzo smaczna, delikatna i lekko chrupiąca za sprawą zielonego ogórka.


Najlepiej smakuje na drugi dzień, gdy składniki się dokładnie połączą. Charakteru dodaje jej papryka konserwowa, która podkreśla jej smak. Wypróbuję Twój przepis bo z mojego trochę za ostra wychodzi ,kiedyś mi smakowała teraz na starość :)smak mi się zmienił. Stopień trudności Bardzo łatwy Składniki: -2kg papryki oczyszczonej (może być różnokolorowa) pokroić w paski (lub w sposób, który nam odpowiada) cebule pokroić w grubsze piórka duża łyżka soli zalewa : szklanki wody (l). Ta papryka jest pyszna- chrupiąca, nie rozciaptana, wszyscy się zajadają.


Kroimy w cząstki o kształcie i wielkości według uznania. Przygotowujemy słoiki z przyprawami, czyli do każdego słoika: -ząbek czosnku. Paprykę myjemy i oczyszczamy z nasion.


Robiłam ją po raz pierwszy i wyszła pyszna i chrupiąca. Cebulę pokroić w plastry i powkładać na dno słoików. Jest idealna na zimę :).


Wszystkie składniki zalewy doprowadzić do wrzenia i gotować minut. Marynowana papryka z miodem i sprytny przepis. Wszystko jest nieskomplikowane, a papryka wychodzi smakowita i chrupiąca, a nie kapciowata.


Ilość cukru może wzbudzić wątpliwości ale jest go w sam raz. Podaję ją wówczas na imprezach lub jako dodatek do kanapek z wędliną. Uwielbiamy zajadać się nią zimą.


Ponieważ chciałabym jak najszybciej uporać się z przepisami przetworowymi tutaj, wpisuję dzisiaj kolejny, już przedostatni, tym razem na paprykę konserwową w miodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty