poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Makowiec z gotową masą makową

Tradycyjny, zawijany makowiec z ciasta krucho-drożdżowego z gotową masą makową. Durszlak Ekspresowy makowiec na kruchym cieście - last minute makowiec z gotową masą makową. Durszlak Świąteczna strucla makowa, czyli Świąteczny makowiec zawijany. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko.


Przed podaniem możemy go posypać cukrem pudrem i ewentualnie udekorować. Dodaj przepis do ulubionych. Miło mi Cię gościć na Poezji Smaku! Całość podpiec minut w temperaturze 1stopni - w rozgrzanym piekarniku. Przygotowanie lukru do makowca: Cukier puder przełożyć do miseczki, dodać wodę i sok z cytryny wymieszać, by nie było grudek.


Makowiec z gotową masą makową

Każdą z nich rozwałkowujemy na cienki prostokąt, smarujemy białkiem i rozprowadzamy na nich masę makową, pozostawiając jednak z każdej strony ok. Przepis na makowiec zawijany. Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce.


Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec z gotową masą makową. Witam, pozdrawiam serdecznie. Jako , że chciałam upiec tą roladę makową jedną szt. Szczególnie ważny jest dodatek czekolady, dzięki niej zwykły makowiec przybiera postać dość wykwintnego torciku makowo - czekoladowego.


Wszystko miksujemy razem i pieczemy! Dorota napisala,od kiedy robie sama mak moje wypieki makowe wychodza jak ze zdjec, samo to ze kogo obdaruje wypiekami mi powie ,ze jeszcze nie jedli tak dobrego ciasta, dziekuje Dorota za wszystkie rady porady przepisy, mysle ze kazdy z nas umial piec ale z. Ten makowiec to absolutny hit moich świątecznych wypieków. Prosty w wykonaniu, bo skorzystałam z gotowej masy makowej (oczywiście można też zrobić swoją, ale mi już nie wystarczyło czasu). W każdym razie smakował nam bardzo. Najlepszą opinię wydał mu jednak mój brat mówiąc, że po jego zjedzeniu polubił makowce.


Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Do przygotowania tego ciasta potrzebujemy: 9g masy makowej z puszki, jaj, 250() ucieramy na gładką masę, dodając po. Więcej niż przepisów. Sama wilgotna masa makowa z jabłkami. Gotową masę makową możesz trzymać w szklanym naczyniu w lodówce do dni.


Masę makową można też śmiało zamrozić. Pamiętaj, że przed pieczeniem ciast z większą ilością maku masę warto wymieszać z ubitymi na sztywno białkami jajek. Dodawaj stopniowo żółtka i miksuj po każdym dodanym przez około sekun następnie dodaj bakalie, zmiksuj.


W oddzielnej misce ubij białka na sztywną pianę razem ze szczyptą soli. Połącz je delikatnie z masą makową. Ciasto podzielić na części, następnie każdą z nich rozwałkować. Posmarować gotową masą makową wymieszaną z bakaliami i pianą z białek i zwinąć. Makowce zawinąć w posmarowany olejem papier do pieczenia.


Po upieczeniu polukrować cukrem wymieszanym z sokiem z cytryny. Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe. Ok, dzięki :) Nie dodałam. Teraz makowiec francuski się studzi.


Masa ta robiona z tego przepisu bardzo ładnie się ułożyła, bo była taka ścisła, a jak pierwszy raz zrobiłam ten makowiec z masy z puszki to był taki płaski. Jabłka zetrzyj na tarce z grubym oczkiem (ja ich nie obierałam ze skórki) i dodaj do masy wraz z miodem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty