czwartek, 10 sierpnia 2017

Faworki z jogurtem naturalnym

Waszej lodówce zamiast śmietany znajduje się jogurt naturalny, to spokojnie dacie Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga ZapachyKuchni. Słodkie, chrupiące faworki na jogurcie to troszeczkę inna wersja klasycznych chruścików. Chyba każdy jako dziecko uwielbiał się nimi zajadać!


Najczęściej przygotowywane w domach w czasie karnawału, z okazji tłustego czwartku. Składniki: 2g mąki pszennej tortowej. Dodane przez kryska w: Tylko o kuchni. Jeżeli nie macie pomysłu na słodkie przekąski to zachęcam do usmażenia faworków wraz z dodatkiem jogurtu naturalnego.


Jestem pewna, że nikt się nie zorientuję, że śmietana została zastąpiona jogurtem. Pamiętajcie o tym, że faworki przed podaniem należy. Idealne na śniadanie czy do hamburgerów. Desery Truskawki z jogurtem naturalnym i mięt.


Faworki z jogurtem naturalnym

Przepis na słodkie gofry. Zupy Chłodnik na jogurcie naturalnym. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią! Już jutro Tłusty Czwartek!


Dziś mam dla Was przepis na pyszne faworki (chrust) na jogurcie. Chrupkie, złote, idealnie kruche faworki, które udają się zawsze. Możecie je przygotować na Tłusty Czwartek, na spotkanie ze znajomymi (chrusty cieszą się zawsze dużą popularnością) lub od tak, gdy po prostu macie ochotę na. Lista przepisów na faworki zrobione z jogurtem z polskich blogów kulinarnych.


Faworki z jogurtem naturalnym

Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Faworki zrobione z jogurtem przepis - Durszlak. Wychodziły, ale nie były takie jak z dodatkiem śmietany. Spróbuj, może akurat przypadną Tobie do gustu. Wielokrotnie robiłam faworki z jogurtem zamiast śmietany (by było zdrowiej).


Ja zrezygnowałam, bo chociaż zamieniałam tylko jogurt ze śmietaną, moje faworki wychodziły jakby były z innego przepisu, nie z tego co zawsze. Po upływie testowego okresu zdecydujesz czy warto zakupić abonament w extra. Nawet wtedy jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz zadowolony z naszego serwisu zgłoś to w ciągu dni od daty zakupu, a otrzymasz zwrot całej kwoty abonamentu bez żadnych pytań. Dzisiaj zrobiłam faworki z Twojego przepisu, ale zrobiłam małą podmiankę. Wyszły bąbelkowe, chrupiące i przepyszne, co może poświadczyć piątka moich wnuków.


Były też bardzo efektowne, bo ciasto kroiłam radełkiem z ząbkami. Z czym podać naleśniki jogurtowe: Naleśniki z jogurtem naturalnym są bardzo delikatne. Wręcz rozpływają się w ustach.


Zdecydowanie polecam je podawać w wersji na słodko. Latem będą pyszne ze świeżymi owocami np. Poza sezonem zaś naleśniki można zajadać z bananami i kremem typu Nutellla.


Zrobiłam z tego przepisu swoje pierwsze w życiu faworki i jestem wprost zachwycona. Proporcje na ciasto są dobrze dobrane. Jestem zwolennikiem maszynowych rozwiązań, więc ciasto zagniótł robot hakiem do ciasta drożdżowego (super sprawa - pierwszy raz zagniatałam hakiem coś innego niż drożdżowe ;)), potem w ruch poszła maszynka do mielenia mięsa (zgodnie z licznymi komentarzami). Szybko znika w ustach nie tylko maluchów. Najprostsze ciasto świata, z jogurtem naturalnym i olejem.


Kubeczek po jogurcie wykorzystuje się do odmierzenia reszty składników. Ciasto jogurtowe nie potrzebuje dekoracji i zbędnych dodatków. To jedno z tych ciast, które jeśli zrobisz, będziesz już zawsze do niego wracać.


Faworki z jogurtem naturalnym

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na szybkie pączki z jogurtem naturalnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty