poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Makowiec z jabłkami bez ciasta przepis

Makowiec z jabłkami bez ciasta przepis

To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta. Sama pyszna, wilgotna masa makowa. Ciasto jest wysokie, dlatego proszę nie przerażać się ilością użytych składników. Jeżeli tak, makowiec japoński na pewno przypadnie Ci do gustu.


Zaprzyjaźnią się z nim osoby, które lubią mak, bakalie oraz jabłka. Zawsze szybko znika z patery. Ten oryginalny makowiec z jabłkami różni się nieco od tradycyjnych makowców, ale nie ustępuje im smakiem. Makowiec japoński jest ciastem bez spodu.


Nie używa się do niego mąki, tylko delikatnej kaszy manny, startych jabłek, rodzynek i mielonego maku, które miesza się razem z białkami i Proszkiem do pieczenia WINIARY na puszystą masę. Po upieczeniu jeszcze ciepłe ciasto. Smaczny i wilgotny - a takie ciasta lubimy.


Mąż nawet bardziej, choć nawet ja nie miałam powodów, by kręcić nosem ;-). Ciasto przelej do blaszki i piecz w piekarniku. Gotowy, przestudzony makowiec oblej polewą czekoladową lub cytrusowym lukrem i udekoruj wierzch połówkami orzechów włoskich oraz innymi bakaliami. Wypróbuj ten prosty przepis na makowiec z jabłkami. Kwaśne jabłka łagodnie podkreślają smak maku, a ich obecność powoduje, że ciasto jest przyjemnie wilgotne.


Interesujące urozmaicenie tak klasycznego ciasta. Zamiast kaszy manny użyłam budyniu w proszku i kleiku kukurydzianego. Polecam wszystkim, nie tylko osobom na diecie bezglutenowej. Na dole znajdziecie sposób przygotowania w Thermomixie.


Delikatny, rozpływający się w ustach, o intensywnym smaku. Durszlak - przepis na makowiec z jabłkami. Przepis na ciasto japońskie. Za typowymi struclami makowymi nie przepadam. Ciasto japońskie jest po prostu pyszne, bo wilgotne od jabłek, z mnóstwem bakalii oraz z wyraźną migdałową nutą.


Podstawą ciasta jest mak lub też jak w moim przypadku gotowa masa makowa. Uwielbiam takie mokre, ciężkie, zimne makowce. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Zarówno w czasie Świąt, ale nie tylko. Jednak makowiec z jabłkiem jest z zasady wilgotny.


Makowiec z jabłkami bez ciasta przepis

D przepyszny, uwielbiamy. Każda inna okazja jest równie dobra! Dziś mam dla Was przepis na właśnie taki makowiec. A jeśli i Wy lubicie ciasta z makiem to. Zawijany makowiec z bakaliami to ciasto, którego nie może zabraknąć na wigilijnym stole.


Puszyste ciasto, skrywające makowe nadzienie bogate w bakalie, obficie lukrowane to ulubione ciasto Polaków. W te święta wypróbuj przepis na makowiec z przepisu Magdy Gessler. To makowiec bezglutenowy, wegański, bez jajek, białek mleka, pszenicy itd. Ja przygotowuję go z jabłkami, można użyć gruszek na przykład lub innych twardych owoców. Ja, jako dziecko zawsze wyjadałam sam mak z ciasta – w tym przypadku nie muszę tego robić, maku jest mnóstwo.


W jakim celu są te starte jabłka,do maku? Nigdy nie piekłam z jabłkami. Pani podpieka spód w przepisie. Ja nigdy tego nie robię.


Podpieczony spód po raz drugi pieczony jest zbyt wysuszony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty