środa, 1 czerwca 2016

Jagodzianki z serem

Jagodzianki z białym serem. Komentarze (447) Najlepszy sposób na ulubione jagodzianki z białym serkiem. W lekkim i puszystym cieście drożdżowym, z dużą ilością lukru. Pieczone na dużej blaszce, przytulone jedna do drugiej, dzięki czemu nie wycieka z nich nadzienie.


A jest jego naprawdę sporo.

W odróżnieniu od tradycyjnych jagodzianek te mają nadzienie z sera i jagód. Są przepyszne, delikatne i słodkie. Trzeba się śpieszyć bo znikają w mgnieniu oka.


Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na JAGODZIANKI Z BIAŁYM SEREM. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Najbardziej puszyste i delikatne jagodzianki ever! Skorzystałam z przepisu na ciasto drożdżowe z Waszego ulubionego makowca zawijanego.


Dzięki temu, że jest bogate w żółtka, jest żółciutkie, puszyste, delikatne.

Pyszne jagodzianki z ciasta drożdżowego, wyjątkowo przyjemnego do ,,obróbki”, które nie klei się do rąk i bardzo łatwo formuje. Zaniosłam je wczoraj do szkoły mojego synka, zniknęły w mgnieniu oka. Dodane przez ojoolka w: Tylko o kuchni. Dziękuję Wam - tak też zrobiłam - ciasto wstawiłam do ciepłego ale nie rozgrzanego całkiem piekarnika - wyrosło i upiekło się wspaniale. Desery Drożdżówki z serem i jagodami.


Takie zdobycze nie mogą pójść na marne, więc przygotowałam ciasto drożdżowe według przepisu Okrasy z książki kucharskiej Lidla, wyciągnęłam twaróg i upiekłam przepyszne jagodzianki z twarogiem. Z podanego przepisu wyszło mi drożdżówek. Tym razem kruszonkę sobie darowałam, ale za to bułeczki polałam obficie lukrem z sokiem z cytryny.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Nikol od Kuchni. Pyszne, lekkie ciasto drożdżowe nadziane jagodami i białym serem. W sezonie letnim gdy mamy dostęp do jagód nie może zabraknąć bułeczek z jagodami. Na blogu widnieje już jeden przepis na jagodzianki, dzisiaj podaję wersję odrywanych bułeczek z jagodami i białym serem.


Zachęcam do wypróbowania. Często jagody zbieraliśmy w lesie, w drodze do babci zamieszkałej w Ostrowcu. Niestety, z tego co pamiętam, babcia nie piekła jagodzianek, za to kupowaliśmy na miejscu całkiem smaczne bułeczki z jagodami. Z czym jeszcze kojarzą się jagodzianki?


Z granatowymi zębami i brudnymi.

Najlepsze jagodniki, bardzo, bardzo puszyste i lekkie jak piórko. Absolutne, drożdżowe mistrzostwo świata nie do kupienia w żadnej cukierni. Bardzo, bardzo dobry przepis i najlepsze bułki z jagodami jakie udaje mi się upiec. Jogurtowe jagodzianki z serem Pyszne domowe jagodzianki bez których nie wyobrażam sobie letniego sezonu.


Docenia się trud włożony w ich zdobycie. Jak co roku w sezonie jagodowym poszukuje idealnego przepisu na jagodzianki. Piekłam już FIŃSKIE JAGODZIANKI, TAKIE z dodatkiem ricotty do ciasta oraz JAGODZIANKI Z MASCARPONE.


Wszystkie one były dobre, ale ciągle brakowało mi tego czegoś. Tym razem, przynajmniej w moim mniemaniu upiekłam jagodzianki idealne. Dżem jagodowo-brzoskwiniowy.


Bułki pszenne, śniadaniowe. Pieczeń wieprzowa zapiekana z warzywami. Galaktoboureko, czyli greckie ciasto z kremem. Staroświecki dżem wiśniowy, długo smażony.


Kruche babeczki z budyniem i. Chodziło za mną ciasto drożdżowe ale takie z serem :) poszperałam w necie w poszukiwaniu odpowiedniego przepisu i trafiłam oczywiście na bloga Moje Wypieki gdzie znalazłam przepis na pyszne jagodzianki z białym serem. Trzeci dzień z rzędu robię jagodzianki z tego podpisu i polecam wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty