poniedziałek, 30 lipca 2018

Gotowanie lazania

Nie bez powodu przepis ten nazwałam wersją spolszczoną. Lazania po polsku, czyli zapiekanka z płatów makaronu do lasagne z pysznym farszem z mięsa wieprzowego mielonego i sosu pomidorowego. Do tego mieszanka tartego sera mozzarella i tartego, żółtego sera.


Przygotowujemy porcję makaronu, pamiętając, że podczas gotowania jego objętość zwiększa się dwukrotnie. GOTUJEMY: Wkładamy płaty lasagne do gotującej się osolonej wody (litr wody na każde 100g makaronu, łyżeczka soli na litry wody).

Płaty lasagne gotujemy przez 2–min w szerokim garnku. Kroki wykonania: Mięso mielone smażymy na patelni z odrobiną oleju aż się zetnie. Osobno - na drugiej patelni - smażymy posiekaną drobno cebulę. Lazania: Na patelni podsmażamy mięso, dodajemy posiekane w kosteczkę cebule i czosnek. Gdy mięso będzie już rozdrobnione i podsmażone dodajemy pomidory z puszki i koncentrat pomidorowy, przyprawiamy do smaku solą, pieprzem, oregano i bazylią i chwilę dusimy.


Włoska kuchnia jest bardzo popularna w naszym kraju. Jest to często miła odskocznia od ciężkich i tłustych dań.

W tym przypadku mamy do czynienia z wyśmienitym połączeniem mięsa mielonego, makaronu, warzyw i sosu. Całość ułożona warstwami, zapiekana jest w piekarniku, co idealnie stapia ser i zapieka makaron. Możemy użyć tu różnych sosów.


Przepisy, jak zrobić - Smaker. To moja pierwsza lazania dla chłopaka ponieważ to jego ulubione danie chce zrobić mu na urodziny zobaczymy jak wyjdzie widzę, że zdania są podzielone Zgłoś nadużycie oliwka. Podobno jedzenie samo się gotuje, jest pyszne i nie trzeba go pilnować, co dla mnie, jako mamy trójki dzieci brzmi aż za dobrze:) Dlatego nabyłam swój własny slow-cooker i żeby zmotywować się do regularnego w nim gotowania, postanowiłam założyć tego bloga, który będzie opisywał moje pierwsze kroki i perypetie z wolnowarem.


Gotowanie Lazanii to jedna z wybranych przez nas darmowych gier w kategorii Gry gotowanie dla dzieci i Gry dla dziewczyn. Na stronie grydladzieci. Jeśli podobają Ci się gry z tej kategorii, to polecamy również gry z kategorii Gry pieczenie ciast i Gry hotel. Z masła i mąki zrobić jasną zasmażkę. Dolać mleko i gotować do uzyskania gładkiego sosu.


Przyprawić solą, pieprzem i gałką muszkatołową. Dno naczynia do zapiekania posmarować sosem bolońskim, nałożyć warstwę makaronu, zalać sosem, następnie beszamelem, oprószyć tartym parmezanem i ponownie ułożyć płaty makaronu. Lasagia to jedna z najsmaczniejszych potraw na świecie!


Spróbuj ugotować prawdziwą lazanię z mięsa razem z Sarą!

Ta gra to prawdziwa radość kulinarna z niesamowitymi autentycznymi przepisami, które można powtarzać w domu! Kizi i Mizi wybitnie polecają grę Gotowanie z Emmą: Warzywna lazania (Vegetable Lasagna - Cooking with Emma) - urocze kotki chcą zagrać całkowicie za darmo i zapraszają do wspólnej zabawy w gry dla dziewczyn online. Tradycyjna mięsna lazania z domowym sosem beszamelowym. Jak to zrobiłam, krok po kroku: Share. Ja przed pieczeniam nie obgotowuję makaronu, duża ilość sosu beszamelowego i pomidorowego sprawi, że makaron upiecze się doskonale.


Lazania nadaje się na obia lunch lub ciepłą kolację. Gdy kilka lat temu na rynek wszedł makaron do lasagne, nie wymagający gotowania, wydawało się, że to koniec udręki. Wydawało się, że już nie będziemy musieli zmagać się z lepkim makaronem. Jednak makaron bez ugotowania nie sprawdza się w lasagne z dużą ilością sos - np. Gotować na wolnym ogniu przez kilka minut.


Odstawić z ognia, doprawić solą i gałką muszkatołową. Piekarnik nagrzać do 1stopni C (grzanie góra-dół bez termoobiegu). Wysmarować ją masłem, wlać i rozprowadzić ok. Dziś po raz pierwszy i na pewno nie ostatni (zwłaszcza, że połowa paczki mi została) zastosowałam makaron, który nie trzeba było gotować. Oczywiście jak to ja, patrzyłam na to sceptycznie, ale w końcu jak napisali na opakowaniu ,,nie wymaga gotowania to już im uwierzyłam na słowo, a raczej na napis.


Gotowanie to moja pasja a największą przyjemność sprawia mi karmienie bliskich mi ludzi. Lubię ze zwykłych składników wyczarowywać niezwykłe smaki. Uwielbiam blogerskie spotkania na żywo- w Poznaniu założyłam blogerską Grupę i organizuję jej spotkania przy gotowaniu lub jedzeniu.


Robiłem swoją pierwszą lasagne w życiu z tego przepisu. Od sierpnia, zrobiłem już lasagni. Moi stali degustatorzy twierdzili, że coraz lepiej ją robię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty