poniedziałek, 23 lipca 2018

Zupa chili

Doprawiona słodką i ostrą papryką, suszonym oregano oraz kminem rzymskim. Z dodatkiem marchewki, czerwonej fasoli i kukurydzy. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Osoby podchodzące do chili z pewną taką niesmiałością mogą dowolnie regulować ostrość zmniejszając zawartość jalapenos w przepisie.


Jest pożywna, bogata w warzywa, a przy tym dostarcza niezwykłych wrażeń smakowych. Zawartość fasoli i kukurydzy powoduje, że w przeciwieństwie do wielu innych zup, bardzo skutecznie gasi uczucie głodu. Dzisiaj mam dla was przepis na przepyszną zupkę chili. Jej pikantność można swobodnie modyfikować (co dla mnie jest bardzo dużym plusem) poprzez dodanie mniejszej lub większej ilości płatków chili.


Popularne danie z mielonego mięsa z dodatkiem papryki, czerwonej fasoli i chili. Doprawione charakterystycznym kminem rzymskim, chilli i oregano. W mojej wersji również z dodatkiem pomidorów (świeżych lub z puszki) i suszonych pomidorów.


Zupa chili

Jest bardzo aromatyczna i świetnie rozgrzewa. Pachnący cynamon, ostre chili – to te składniki sprawią, że inne przepisy na zupę przestaną się liczyć. Ostra zupa z marchewki z chili, pomarańczowa niczym jesienne liście, nie tylko cieszy oczy energetyzującym kolorem, ale także rozgrzewa od środka. Jest zatem idealna na przedjesienne chłody i oczekiwanie na ciepłą złotą polską jesień. Kolego w oryginalnym chili meksykanskim nie ma kukurydzy, takze to Twoj przepis jest przekoloryzzowany, gratulacje dla autora, świetny dań #128526; odpowiedz.


Czy moderacja, to praca ? Dodane przez WZ-tek w: Na każdy temat. Witam serdecznie Dziewczyny na Nowym Smakerze! Idealna zupa na jesienne i zimowe chłody. Doskonała na rozgrzanie zziębniętego organizmu. Pożywna zupa z kaszą, mięsem i warzywami.


Truskawki w zaskakującym wydaniu, czyli w towarzystwie ogórków, chili i sera koziego. Ta zupa nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi chłodnikami owocowymi. Szybka zupa meksykańska betakem.


Meksykańska zupa kristi. Pozole verde czyli meksykańska zielona zupa ekkore. Pomidorowa-gęsta,pyszna,szybka i łatwa!


Zupa chili

Wersja mobilna Napisz do nas Regulamin Polityka cookies Polityka prywatności Reklama. ZUPA PAPRYKOWA Z CHILI – aromatyczna zupa o intensywnym smaku. PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie.


Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Rozgrzewająca zupa chili. Cebule i paprykę pokroić. Na rozgrzany olej wrzucamy mięso oraz pokrojoną cebulę i paprykę.


Można ją zrobić bardziej łagodną lub też w wersji ostrzejszej. Aby miała moc wystarczy dodać do niej więcej papryczki chili lub też nawet wkroić świeże, ostre papryczki. Mięso i cebulę zalewamy bulionem.


Na końcu dodajemy fasolkę i delikatnie mieszamy- by nie pognieść fasolki. Przyprawiamy do smaku sola, pieprzem i chili. Zupa meksykanska jest pyszna! Pikantna zupa z dyni i chili - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź.


Usunęłam watowate gniazdo nasienne a miąższ pokroiłam w kostkę. Chili posiekałam usuwając pestki. W garnku roztopiłam masło i wrzuciłam wszystkie warzywa - smażyłam je mieszając kilka minut. Krem z marchewki i rabarbaru. Przygotowanie dania zupa krem z kukurydzy i chili 1. W garnku z grubym dnem rozpuszczamy masło, dodajemy drobno pokrojoną papryczkę chili i wyciśnięty przez praskę czosnek.


Chwilę smażymy- około min. Do garnka dodajemy (odsączone) ziarna kukurydzy i smażymy przez następne min stale mieszając. Jest ona doskonała na obiad na dwa dni. W zależności od tego, jaką ostrość potraw lubicie, możecie ją doprawiać według własnych upodobań.


ZUPA KREM Z PORÓW – przepis: Pory czyszczę, kroje w półtalarki. Wykorzystuję całą część białą i trochę zielonej. W garnku o grubym dnie rozgrzewam łyżki tłuszczu, wkładam cebulę i pory. Do tej pory dostałam tylko film i papilotki, więc możecie się domyślać jaką ekstazę przeżyłam po telefonie kurier Zobacz więcej.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Poezja-smaku. Można dowolnie ją komponować smakowo, choć dla mnie idealnym połączeniem jest smak dyni i chili, dlatego dziś zapraszam was właśnie na takie ostro-słodkie obiadowe wydanie dyni. Na patelni podsmażamy białą część pora, czosnek, a następnie, gdy zmiękną, dodajemy czosnek niedźwiedzi i koncentrat pomidorowy. Dodajemy pokrojone w kostkę ziemniaki.


Zagęszczamy zupę, doprawiamy solą i pieprzem. Jeśli lubimy potrawy bardziej pikantne, nie usuwamy pestek z papryczki chili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty