czwartek, 26 lipca 2018

Marchewka do ryby po grecku

Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Przepisy z kategorii ryba-marchewka-ryba. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Ryba po grecku - to jedna z podstawowych potraw wigilijnych. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia.

Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku. Lista przepisów na marchewka do ryby po grecku z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na marchewka do ryby po grecku. Warzywa po grecku przygotowane według reguł postu owocowo – warzywnego doktor Ewy Dąborwskiej to jedno z moich ulubionych dań na diecie. Bardzo lubię przygotowywać je w wersji pikantnej, doprawionej mocno pieprzem, chili i czosnkiem.


To warzywa, które przygotowujemy do tradycyjnej ryby po grecku, jednak w tym przypadku, wedle wytycznych diety są ugotowane bez dodatku tłuszczu i. Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku.

Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Przygotowanie dania ryba z marchewką ale nie po grecku. Filety z ryby , jeżeli były rozmrażane należy osuszyć papierowym ręcznikiem, skropić sokiem z cytryny, posolić i popieprzyć. Trudno sobie wyobrazić potrawę bardziej perfekcyjną.


Ze smakiem można ją zjeść na zimno. Czego potrzeba do przyrządzenia ryby po grecku? Jak sama nazwa wskazuje – potrawa ta pochodzi z Grecji. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Cafe Babilon.


Rybę po grecku można podać jako zimną przystawkę lub gorący, pożywny obiad z dodatkiem ziemniaków. Nie smażę w panierce tylko obtaczam w mące. Spróbuj zrobić z mintaja w kostce. Lepiej kupować taki pakowany, bo przynajmniej wiesz co masz.


Jak kupisz mrożony filet, to więcej zapłacisz za lód na rybie, niż za samą rybkę. Czyli, dietetyczna odmiana tradycyjnej ryby po grecku. Jej „dietetyczność” polega na tym, iż ryby nie smażyłam na patelni w panierce, tylko filety ułożyłam na warzywach, które dusiły się pod przykryciem a rybka sama sobie przepięknie ugotowała się. W ogóle w greckich potrawach jest wiele cebuli a już szczególnie wśród warzyw do ryby po grecku musi byc cebula!


Najlepiej gdy wszystkich warzyw jest tyle samo. Cebula,marchew,pietruszka lub seler po pol kilograma np.

Tradycyjny przepis na rybę po grecku zakłada użycie dorsza lub podobnej białej ryby. Dziś proponuję Ci złamanie zasa ale nie martw się, jak zwykle będzie pysznie! Dodatkowym smaczkiem niech będzie fakt, że świeżą porcję ryby użytą w tym przepisie zamówiłem przez internet. Nie ważne jak się te potrawy nazywają, ważne jest że nam smakują. Zalewę do niej robię podobną jak do „Ryby w zalewie pomidorowo-ketchupowej tylko zmieniam proporcje i dodaję warzywa.


Dacie wiarę, że jadłam ją pierwszy raz w życiu? Moja ryba po grecku jest wymieszana z warzywami, oddaje warzywom smak i aromat, jest lekko słodko- kwaśna. Marchew to popularne warzywo. Ryba panierowana podana z mieszanką ryżu, marchwi i cukinii to bardzo smaczny i ciekawy pomysł na obiad.


Panierka jest ukoronowaniem całości i smakuje wybitnie. Do tego ryż z warzywami, które podkreślą smak ryby i wzmocnią naszą potrawę. Duszona z warzywami ryba, znana jest w niemal każdym domu. Choć każdy ma na nią inny sposób – zawsze główną rolę w przepisie grają smażone filety białej ryby i marchewka.


A ja jadłam w Grecji, a właściwie na Cyprze, danie przypominające rybę po grecku. Były to kawałki ryby w trochę rzadszym niż nasz, sosie z włoszczyzny z listkiem laurowym i zielem angielskim. Smakowało podobnie i byłam bardzo zaskoczona tym daniem. Gdy warzywa są miękkie dodaję przecier pomidorowy. Teraz czas na smażenie ryby, smażę ją na zdecydowanym ogniu po obu stronach.


W głębokim półmisku wykładam cienką warstwę masy jarzynowej na niej układam kawałki ryby i ponownie wykładam resztę masy jarzynowej, powinno przykryć całą rybę. Ja rybkę po grecku też próbowałam zrobić i mi wszyła nawet była trochę pikantna może papryki za dużo dodałam,ale była pyszna. Zastanawiam się tylko czy gdybym rybę najpierw zrobiła w panierce czy danie miałoby podobny smak czy by się popsuło.


Ja również jak moja poprzedniczka polecam rybę po grecku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty