środa, 4 lipca 2018

Przepis na makowiec bez ciasta z gotowej masy makowej

Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości.


Przepis na makowiec bez ciasta z gotowej masy makowej

Dodane przez Elifia w: Tylko o kuchni. W tym wpisie przedstawię Wam prosty przepis na makowiec zawijany z gotowej masy makowej. Luuudzie… co ja się nie naczytałam opinii, że gotowa masa makowa jest taka zła i niedobra.


Nie wszyscy jednak mają. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Co do gotowej masy makowej – podobne pytanie. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Na jeden taki makowiec jak w przepisie wchodzi cała taka puszka czy może zostaje tej masy?


Przepis na ciasto japońskie. Ciasto japońskie jest po prostu pyszne, bo wilgotne od jabłek, z mnóstwem bakalii oraz z wyraźną migdałową nutą. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta. Sama pyszna, wilgotna masa makowa.


Ciasto jest wysokie, dlatego proszę nie przerażać się ilością użytych składników. Dzisiaj przepis na makowiec,. Zapraszam na pyszny, wilgotny makowiec z brzoskwiniami i bezą migdałową. Przygotowałam go z gotowej masy makowej. Chociaż musimy przygotować parę warstw to uważam, że jest szybki w przygotowaniu.


Przepis na makowiec bez ciasta z gotowej masy makowej

Bardzo smaczny, aromatyczny i wszystkie smaki dobrze się ze sobą łączą. Pamiętaj, że taką masę możesz zawsze wzbogacić o bakalie typu rodzynki czy orzechy włoskie. Jeśli lubisz słodkości, to polecam również moje inne przepisy na ciasta i torty.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na z gotowej masy makowej. Ciasto bez którego wielu z Was nie wyobraża sobie Świąt Bożego Narodzenia - makowiec zawijany, w moim regionie nazywany struclą z makiem. Ponieważ wiem, że chętnie sięgacie po szybkie przepisy i proste ciasta, przygotowałam dwie wersje nadzienia. Jedno z gotowej masy makowej z puszki i drugie tradycyjne, przygotowane z maku parzonego. Kruche ciasto: Wszystkie składniki należy szybko zagnieść do momentu uzyskania jednolitego ciasta, a następnie masą wylepić dno blaszki uprzednio wyłożonej papierem do pieczenia.


Przepis na makowiec bez ciasta z gotowej masy makowej

Całość podpiec minut w temperaturze 1stopni - w rozgrzanym piekarniku. Masa makowa: Wszystkie składniki dokładnie wymieszać i przełożyć na podpieczony spód. Ja, jako dziecko zawsze wyjadałam sam mak z ciasta – w tym przypadku nie muszę tego robić, maku jest mnóstwo. Klasyczny makowiec na biszkoptowym spodzie.


Ciasto pieczone jest w ten sposób, że ciężka masa makowa znajduje się na spodzie formy, a delikatny biszkopt na górze. Po upieczeniu i ostudzeniu ciasta należy je odwrócić, aby biszkopt znajdował się na dole. No więc ten przepis jest na jeden taki makowiec czy może na więcej?


Za typowymi struclami makowymi nie przepadam. Każdą z nich rozwałkowujemy na cienki prostokąt, smarujemy białkiem i rozprowadzamy na nich masę makową, pozostawiając jednak z każdej strony ok. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Gotową masę można wykorzystać jako jedną z warstw lub wierzch mazurka. Jeśli ktoś z Was przygotowywał mój mazurek królewski, z pewnością wie, jak wybornie smakuje w towarzystwie jabłek z dodatkiem galaretki oraz polewy orzechowej, kruchego ciasta i czekolady. Piekąc makowiec, seromakowiec lub inne ciasto z makiem, do masy makowej z reguły trzeba dodać. Też piekłam ten niesamowity tort makowy na święta i …. I na kolejne święta też.


W końcu pomysł na super wilgotny makowiec. Przyznam się szczerze, ze robiłam go z gotowej masy na B. Dorota napisala,od kiedy robie sama mak moje wypieki makowe wychodza jak ze zdjec, samo to ze kogo obdaruje wypiekami mi powie ,ze jeszcze nie jedli tak dobrego ciasta , dziekuje Dorota za wszystkie rady porady przepisy, mysle ze kazdy z nas umial piec ale z. Tata Lubego ostatnio wręczył mi puszkę gotowej masy makowej i dał zadanie: upiecz jakieś ciasto. W dodatku nie przepadam za gotowymi produktami, wolę zrobić sobie wszystko sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty